Pengikut Kesayangan

Thursday, February 18, 2010

Mini Gathering STS

STS
Sekolah Tinggi Segamat
Sekolah CP masa menengah rendah 
sebelum melarikan diri berhijrah ke sekolah di Melaka
(lepas PMR)

Masa cuti CNY baru2 ni,
sempat hadiri Mini Gathering STS 
Bertempat di Villa Hotel, Segamat..

bergambar beramai2

kaum ibu

kaum bapa

Memandangkan nama pun mini gathering, 
so lebih kurang dalam 25 orang sahaja yang dapat hadir 
(tak termasuk pasangan dan anak2)

Ramai yang tak dapat dihubungi..
Ada gak yang tak dapat hadir (duk jauh, ada program lain)

 untung Haszli dapat hadiah CP

Untuk menyerikan majlis, kami bertukar2 hadiah..
(cabut no, pemilik bagi hadiah kepada empunya no yang dicabut)
 
Syarat yg penganjur beri
>>> hadiah dlm RM10
>>> sampul surat khabar jer

Tapi CP langgar syarat..
>>> harga lebih dari RM10
>>> sampul guna paper bag (malas nak balut sendiri)

CP lak dapat hadiah daripada Sh Shakirah

Hmm nampak tak kat tangan CP tu pegang Mikrofon?
Bukan gile mikrofon
Tapi sekali lagi dipaksa dipilih jadi 
Emcee Bidan Terjun Tiruk..
Hantam saja lah labu..
(lain kali bgtau lah awal2 noo)


Sempat juga meraikan
sambutan hari jadi
anak2 kepada Hamidah
dan juga Khanafi..

26 comments:

  1. blh tahan meriah MG neh... huhu

    ReplyDelete
  2. salam tuan che'pit : bile cp nak wat MG utk kami plak?

    ReplyDelete
  3. Teja >>> terima kasih atas kunjungan.. mmg meriah sbb ramai bawa anak2..

    afeezz >>> sabtu ni kita wat nak?

    ReplyDelete
  4. dah namanya cigu..mesti cuti panjangkan....macam kami....duahari saja la...

    ReplyDelete
  5. err sang pengembara terasing..
    cian dia terasing sampai tersilap kmen, ngeh ngeh ngeh..

    haah, meriah gak ler

    ReplyDelete
  6. salam dik CP..

    dr wajah dan gaya pun, pun boleh dipercayai jadi MC bidan terjun

    ReplyDelete
  7. cgu jang >>> beah gak.. ada tu yg dah 14 tahun x jumpa

    kak ummi >>> percayalah kerana mmg itu yg sesungguhnya.. CP gak yg kena padahal ada gak cikgu BM kat situ.. majoriti diorg tu semua cikgu cikgi hehe

    ReplyDelete
  8. Salam

    Seronoknya jumpa kawan2 lama. Agaknya berapa orang yg masih so..

    ReplyDelete
  9. mama ju..
    dlm gamabr tu, yg masih so..

    lelaki - 5 org
    perempuan - pun 5 org gak

    ReplyDelete
  10. salam CP,

    kalo lelaki yg solo tu berpasangan ngan pompuan yg solo tu ari2 bole cite pasal skolah tu hehe

    ReplyDelete
  11. Salam CP,
    az sokong saranan afeez tuh, bila nak buat MG ngan kami pulak.

    ReplyDelete
  12. salam afis..

    bab bergambar kaum bapa tuh salah..kan afis tuh bujang da...sejak bila lak jadi bapa.....heheheheh


    waslam

    ReplyDelete
  13. Besh ni CP..ada makan makan lagi..nanti kita pakat pakat buat Mega Gathering pula untuk para blogers ok ke CP?..

    ReplyDelete
  14. IP >>> oh tidak.. rasanya tidak akan berpasang-pasanngan lelaki n perempuan yg solo itu

    AZ >>> kalau kami buat MG, AZ takleh join sbb ni MG untuk GKB.. disqualified

    che lie >>> CP kata kaum bapa.. bukan nya bapa.. so kaum bapa kan kaum lelaki..

    che relevan >>> boleh boleh.. nanti kita pakat2 lah yer.. mesti besh

    ReplyDelete
  15. waduhhh seronoknyaaaaa

    setakat hari ini maza hanya mampu mengumpulkan reunion masa zaman kolej dolu2..

    zaman sekolah menengah dan rendah masih gagal!

    huhuhuh

    jealous nyer.. uhuks

    apa2 hal pun, maza ucapkan tahniah buat bro CP! keep it pu bro!. huhuh

    anways, nice pic! its reallh clear and great contrast! heheheheh

    ReplyDelete
  16. bro maza >>> wlaupun x ramai, tapi meriah gak lah.. seronok gak.. yg best ada 2,3 org dah x cam CP sbb lama giler tak jumpa.. msa last jumpa CP masih kurus n slim, ngeh ngeh negh.. skrg, dah 2 kali ganda badan

    tunbegia >>> hmm meriah gak lah, hehe

    ReplyDelete
  17. ada yg bukan bapa ikut bergambar dgn kaum bapa? Ini kena cepat2 cari calon hehehe

    ReplyDelete
  18. Tabiklah boleh trak lagi rakan2 sekolah menengah rendah. Rakan2 sekolah menengah saya entah tinggal berapa kerat aje yg saya tahu huhuhu

    ReplyDelete
  19. Yang baju cokelat tu 'kaum bapa' juga ke? Aisey....kansel la macam ni.


    Kalau di Indonesia memang dipanggil 'bapak' sih!.



    Pssst: Sepupu-sepupu saya pun bersekolah di situ.....rumah mereka di Felda Kemelah.

    ReplyDelete
  20. Komen kembara terasing tu...macam copy paste dari blog xiiinam...Ha..ha..kantoi!




    (Hari tu Tunbegia kena tangkap basah dengan ckLah....ahaks!!!)

    ReplyDelete
  21. Jap...konpius lak tgk gambar kategori kaum bape tu...tp mmg dah layak le pun...tersangattttt!

    ReplyDelete
  22. elok buat tiap-tiap tahun .. lagu apa awak nyanyi hari tu ?

    ReplyDelete
  23. salam
    arini bru jupe ur blog dr blog CL..
    rupanya kita pernah satu sekolah (sts) but sy senior kot bcoz spm tahun 94.
    salam kenal..

    ReplyDelete

Terima kasih bebanyak ler sudi mencoret kat blog CP yang tak seberapa ni.. Ada masa coret lagi yer, ngeh ngeh ngeh..