Pengikut Kesayangan

Saturday, March 6, 2010

Terkejut Pak Arab

Ngeh ngeh ngeh.. gelakguling
aritu kita dah tengok asal usul terkejut beruk
kali ni CP nak kongsi satu lagi video terkejut

Ni bukan terkejut ular
tapi
Pak Arab terkejut tengok ular


video

Memang lawak benar CP rasa..
sampai nak terguling2 tgk Pak Arab tu..

Saksikanlah.... tepuktangan

28 comments:

  1. Salam CP,

    hahahahha, walaupun dah pernah tengok dulu, tapi masih tersa kelakaunya. Ulau tu pun terkajuit beghok nampak pak arab punya, sebab tu ular tak mampu nak mamatok pak arab tuh.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum CP

    tu hari beruk terkrjut
    beruk melompat

    la ni pak arab terkejut
    pengsan terus

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. errr tu ular sawa lah AZ.. x patuk, belit jer, ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  4. che rozali

    terkejut beruk, sampai melompat..
    terkejut pak arab, pengsan terus, ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  5. Salam CP

    memang AZ ni pawer
    di PDKM dia johan
    disini pun hebat juga
    he ehe he

    Salam AZ
    taniah

    Wassalam

    ReplyDelete
  6. salam CP..

    tu bkn lagi terkejut beruk daaaa dah terkejut pengsan la plak .

    betul2 ke , lawak jer tu ??????
    akak tak pernah tengok lg.

    ReplyDelete
  7. ada juga dia nyebut ular..ular..hahah apa dia dtg tul ular hehehe.......

    ReplyDelete
  8. Kalau ada lemah jantung..confirm PADAM...

    ReplyDelete
  9. kalau ular tu masuk dalam kain pak arab pulak...lagi la terkejut nya ular tu.

    ReplyDelete
  10. Saya pun nak komen mcm ONE ZABA tu.

    ReplyDelete
  11. ish ish ish...patutlah fengsan! terkezut kat ulauuu.

    ReplyDelete
  12. salam afis..


    tuh bukan terkejut ..tuh pengsan..heheheh dah pernah tengok dulu...

    waslam

    ReplyDelete
  13. salam,
    CP, alamak !!! dah pengsan....
    tak boleh lawan kelakau terkejut berok . hehehehehe.

    makan soto bebaik na, takut tersodak !!! ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  14. tak kan senang sangat pengsan nya !

    ReplyDelete
  15. rase koi ade org perdajalkan geng pak arab tu....tapi memang beh lawak die...dgn ular2 terkejut same....hehehe

    ReplyDelete
  16. Salam CP,

    MMg lawak, saya pun gelak sakan....

    ReplyDelete
  17. apa kesudahan pak arab yg pengsan tu CP?

    ReplyDelete
  18. Aduhaiii.. Hampeh!

    wakakkak

    memang lawak CP..
    terkekek ketawa, nasib baik tak jatuh dari kerusi lorr..

    wakakkakka

    ReplyDelete
  19. salam Che Pit..
    ha ha..memang lawok betul tu
    nasib baik tak sakit jantung..

    ReplyDelete
  20. Aisey...lama benar buffering nya....balik dulu lah...

    ReplyDelete
  21. kak ummi >>> terkejut pengsan? mungkin pasni leh guna term ni kot, ngeh ngeh ngeh

    che yassin >>> ngeh ngeh ngeh tu lah ular tu dgr nama dia kena sebut,tu yg dia dtg tu

    che LanaBulu >>> rasanya x de kot yg padam, separa padam je yg ada

    che ONE >>> takut ular tu lak yg pengsan

    YB >>> CP reply komen yg sama mcm kepada che ONEpowsiv

    ReplyDelete
  22. mama zainab >>> kalau CP pun, mau lari..

    che lie >>> terkejut lalu pengsan daa..

    mak S >>> soto sedap, tapi kambing kak shami, perghhhh jilat jari..

    pakcik lavendar >>> hmm ontah ler.. x tau lah kalau2 dia berlakon pengsan..

    cgu jang >>> rasa gitu gak kot.. ada le yg suka nak nyakat

    ReplyDelete
  23. che rosli >>> CP mmg x bosan tgk clip ni.. tetpa terbahak2 walau dah byk kali tgk

    Ayah Aiman >>> err, nanti CP try tengok kekalau ada sambungannya

    bro maza >>> baik2, kang jatuh dari kerusi lak, kan dah susah sdiri..

    che zulkbo >>> garap2 pak arab yg pengsan tu tak sakit jantung..

    sis ckLah >>> jgn lupa singgah lemudian nanti..

    ReplyDelete
  24. ekekekeke....

    kelakar gileerrr

    ReplyDelete
  25. sis Linda

    mmg kelakar.. tapi giler tu tak ler, masih waras ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  26. ish ish ish...badan besar2 tegap2..takut dgn ular...ular tu selambe je ... mcm ular pelihara

    ReplyDelete
  27. org muo

    rasanya bukan ular liar tu.. mungkin ada yg nak pedajal

    ReplyDelete
  28. berguling 3 kali sy tgk video ni....hahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih bebanyak ler sudi mencoret kat blog CP yang tak seberapa ni.. Ada masa coret lagi yer, ngeh ngeh ngeh..