Pengikut Kesayangan

Sunday, March 28, 2010

Award dari Cik Shinju lak

Sekali lagi kena tag, dengan Cik Shinju lak.. Terima kasih lah yer..


# Thank & link the person that gave you the award.
- ok beres dah

# Pass this award onto 13 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic.

- sebenarnya ramai sgt yang fantastik.. boleh kata semua lah.. so sesiapa yang baca entry ni, anda semua dijemput untuk mengambil award ni.. sila lah yer, jangan segan silu..

- Opps, haa CP nak bagi kat beberapa kengkawan blogger CP lah
1. DUN Behrang 2020 nama mu teratas
2. ONEZABA penunggu gunung
3. Shifu67 abe kelate
4. Sis Linda semuanya manisss
5. Sis ckLah my MIL
6. afeezz cik siti nur
7. Syima Big Green Apple
8. Hanis senyuman harapan
9. Atikah the camerawoman
10. Bro Nadri banker melampau
11. Bro Maza gubuk tak besar
12. Kak ummi cikgu mengaji
13. Yunus Badawi tuanpunya Blackberry
14. Pakcik Lavender vs Pak Ngah
15. Rodong2 koi, Anok Pahang Blogger (rasanya deme majoriti dah terima award ni)


opps terlebih 2 le pulak..

# Contact said Blogs and let them know they’ve won the award.

-  hmm yang ni x beres sbb kalau nak bgtau semua, masak lah CP ngeh ngeh ngeh


Ok beres dehh..

17 comments:

  1. salam Che PIT
    Tahniah..
    aok memang popular di kalangan pompuan..he he..jangan mare..
    minggu ber award jer lah kita yek?

    ReplyDelete
  2. salam chezulkbo

    tu ler pasal, minggu award ngeh ngeh ngeh.. mike pun popular gak, dapat award sama gak hehe

    ReplyDelete
  3. slm CP,
    tahniah ya...
    org popular ni, saham tengah laris. pakai baju melayu lak, menantu idaman malaya! :D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum CP

    Taniah
    Merah jambu tu yg membuatkan popular
    he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  5. wsalam che rozali

    hmm mungkin gak berkat merah jambu ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  6. salam
    dear cp

    ramainya peminat..

    ReplyDelete
  7. che piewahid >>> ngeh ngeh ngeh, tinggi ke saham ni? sapelah yg dapat jadi mertua kpd menantu idaman malaya ni ek?

    azie >>> err biasa jer huhu

    ReplyDelete
  8. Saya yg ke 13. What an unlucky number huhuhu

    ReplyDelete
  9. YB.. hanya kebetulan.. tiada membawa sebarang makna huhu

    ReplyDelete
  10. salam pijal,

    tqsm for the award!

    ReplyDelete
  11. salam che pit : award aper ni CP? tak paham pakcik...

    ReplyDelete
  12. che ONE >>> budget ciput, award jer, cek tarak

    syima >>> sama2..

    afeezz >>> award top blogger 2010 ler..

    ReplyDelete
  13. Subuh tadi dah nampak jemputan CP kat blog ckLah...lepas tu pi sekolah. Oleh kerana ckLah tak bloging waktu kerja (cikgu yang beretika..ngeh..ngeh..) sampai saja di rumah jam 14.30 terus ketuk pintu rumah CP......terima kasih ya! InsyaAllah, ada masa nanti buat n3...

    ReplyDelete
  14. Aisey...jam ckLah dah 2.30.....jam kat ruang komen ni lambat seminit...ngeh ngeh

    ReplyDelete
  15. tq broooo....i like...hahahha...

    ReplyDelete

Terima kasih bebanyak ler sudi mencoret kat blog CP yang tak seberapa ni.. Ada masa coret lagi yer, ngeh ngeh ngeh..