Pengikut Kesayangan

Friday, April 9, 2010

Buat pe tu bang???


Err buat apa tu bang?
Bila tengok entry Makcik Buat Apa Ni? dalam blog Che Zulkbo
teringat CP gambar yg CP ada ni..
Berbaju melayu, bersongket.. mmg segak bergaya, 
TAPI....

32 comments:

  1. Gambo musim raya kut..gi amik nombor kut nak mujur hehehe..apa pun buat kerje cam utk org islam tak bagus la.

    ReplyDelete
  2. che yassin

    hmm x tau lah gambar masa bila.. tapi faham2 sdiri lah hukum nya

    ReplyDelete
  3. Salam Che'Pit,

    Dia ingat tu masjid la kot..hehehh.
    Lawak la plak abang yg kat dlm gambor tu kan CP..pakai baju melayu..pi tempat mcm tu..bikin malu sih!!!!!

    Haram..haram..harammmmmmm.

    Wassalam

    ReplyDelete
  4. salam Azima

    tu lah pasal.. pastu tgk kiri kana, mcm x bersalah jer.. mmg bikin malu jer

    ReplyDelete
  5. salam CP..
    koi ingat cina.. mamat tu
    baru balik majlis hari raya
    tak pun baru balik pakaian
    beragam..kalau melayu islam
    dia ada jugak malunya..he he

    ReplyDelete
  6. che zulkbo

    teman pun x pasti melayu atau cina ker.. tapi dari cara dia pakai sampaing semua tu, nampak kena jer, mcm dah biasa berbaju melayu..

    ReplyDelete
  7. lama dah aku simpan gambar tu. tapi tak berani nak tayangkan. takut ada kena mengena dengan rakan blogger.

    ReplyDelete
  8. salam...
    berat kijenyer dorg nih...
    buat malu kaum jer...
    menjatuhkan maruah agama & bangsa...

    ReplyDelete
  9. abg tu sebenornya nk beli tiket bas, tersalah tempat beratur...tu aje! hehehehe

    ReplyDelete
  10. salam CP

    dia tolong belikan untuk kawannya yg bukan Islam
    he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  11. salam CP...

    ape le nk jadi org tu ha ... buat malu bangsa sendiri jer...

    ReplyDelete
  12. idakke gamba super impose?

    memang memalukan..

    ReplyDelete
  13. Che One

    err yg tu CP tak pasti lak.. sekadar utk ingatan semua agar menjauhi perkara2 sebegini

    ReplyDelete
  14. Cik Shinju

    betuk sgt ler tu..
    buat malau kaum melayu n agama islam..

    ReplyDelete
  15. che piewahid

    ish bukan tiket bas ler, tiket wayang.. citer hindustan hik hik hik

    ReplyDelete
  16. che rozali

    tolong belikan pun dah dapat saham..

    ReplyDelete
  17. kak ummi

    sedih kan tgk macam tu.. memalukan

    ReplyDelete
  18. entah2 dia pergi nak tukar duit kecik kot !

    ReplyDelete
  19. cgu humairi

    rasanya gambar real, bukan super impose.. betul tu, memalukan

    ReplyDelete
  20. pakcik lavendar

    haah kan, nak parking xde syiling, tu yg beratur nak tukar syiling tu haha

    ReplyDelete
  21. sayangsayangibu

    err tiket kapal terbang book online jer, hihi.. g kaunter x layan

    ReplyDelete
  22. Ntah2 wakil rakyat tak!!..melawat kawasan..hehe (ehh mulutt)

    ReplyDelete
  23. salam CP

    pandangan begini dh jadi lumrah kat mana2, hari tu kat HC , pak itam lihat melayu islam lah rasanya , rumah kata pegi, kubur kata mari , dok toleh kiri kanan mata melingas berdesup masuk dalam kedai ekor heheh

    dia tak perasan , pak itam duk tgk sambil geleng kepala

    astarfirullah

    ReplyDelete
  24. adeh..malunya....
    kenapa saya yg segan sedangkan dia x de segan silu .....

    ReplyDelete
  25. Fuh, bergaya sungguh cikAbang kita kan..kann...

    Salah tempat tuh bang ooooiiii...

    ReplyDelete
  26. kira glamour jugak pasal dia sorang je yg pakai baju melayu..
    lain kali ambik gambar pak haji beli nombor ekor pulak CP...

    ReplyDelete
  27. Bergaya sungguh bang,,kena masuk 3 pintu ni bang..

    ReplyDelete
  28. Salam Pijal,

    Errmm apa nak kata eks?
    Yg jadi lebih memalukan sebab dia berbaju melayu lengkap bersamping.
    Tatau le bleh tak kesian kat dia sbb muka dia dah terpampang dalam entry hang nie..sure dia malu giler kalo tau tapi dgn tuhan tak malu plak kan huhu wallahua'alam

    Tp kat kg saya rata2 orang melayu laa yang membanjiri kedai sebegini..nauzubillah..nak cakap lebih2 pun tak beranikan..smg kita dan keluarga kita dihindari dari benda2 haram ini..huhu

    ReplyDelete
  29. sha >>> err wakil rakyat? mcm tak berapa nak ada gaya jer haha

    pak itam >>> hmm tu lah skrg ni.. dah tua2 pun masih x sedar..

    ReplyDelete
  30. Qaseh >>> CP pun sama tumpang segan.. mayu lah

    sis linda >>> iyer, mmg sungguh bergaya.. tapi, apakan daya

    ReplyDelete
  31. bro nadri >>> orait bro.. skuad terjah akan terjah pak haji (kalau terserempak ler hehe)

    che relevan >>> err mmg bergaya..

    syima >>> rasa nya kat tempat lain pun sama.. ramai org melayu yg tak segan silu

    ReplyDelete

Terima kasih bebanyak ler sudi mencoret kat blog CP yang tak seberapa ni.. Ada masa coret lagi yer, ngeh ngeh ngeh..