Pengikut Kesayangan

Monday, May 31, 2010

Semut dan anatomi nya


Hmm hari ini kita akan belajar mengenai anatomi seekor semut..


Humang aih.. besar nya semut.. kalau kena gigit tu, meraung gak tu huhu..


err kalau nak belajar mengenai anatomi seekor semut, sila lah rujuk kepada gambar di atas yer.. 

(err cikgu masih cuti harini, sila belajar sendiri yer)

Sekian.. tamat kelas untuk hari ini..

22 comments:

  1. Assalamualaikum CP

    manaaa le CP jumpa tuuu

    itu le
    jauh perjalan
    banyak pengetahuan

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. aku mampir :)
    semut kok warnanya putih ? hehe besar juga lagi

    ReplyDelete
  3. gedinya...suka tgk pinggang dia..ramping tue huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. salam CP,
    t kasih atas proses P&P hari ni. ok juga utk murid yg lembam cm sy.... :)

    ReplyDelete
  6. patutlah gula tak ada sekarang ni ?

    ReplyDelete
  7. Besar apa semut ni...Semut Gatal ni agaknya..

    ReplyDelete
  8. belajar ttg semut ya cp..thanks

    ReplyDelete
  9. NYET NYET SEMUT SIAPA SAKIT NAIK ATAS..

    LAGU UNTUK SANG SEMUT ;O

    ReplyDelete
  10. sengsunguut ...
    sengsunggut.....

    ReplyDelete
  11. salam Cp
    besornya..
    senang nak nampak
    he he..

    ReplyDelete
  12. salam CP : memula tgk, terkejut aku. last2 baru perasan, tenticles rupenye, igtkan testicles

    ReplyDelete
  13. Ciku suka cuti....
    hari ini cikgu cuti 1malaysia..

    heheheheh

    ReplyDelete
  14. Salam,

    kalu semut besar ini...bukan setakat meraung....terus mampus jadinyerr..

    ReplyDelete
  15. Alaaaa... cikgu !

    Cepatnya tamat kelas ..

    ajarlah lagiiii ...

    ReplyDelete
  16. salam cp..kalau gitula mengajar,tak lulus tu..mengajar mesti detail agar murid faham..kalau macam ni tu tandanya guru tak bersedia n tak buat homework sebab tu suruh pelajar cari sendiri..hehe

    ReplyDelete
  17. salam...

    Owh..faham...faham...Senang nye cikgu mengajar hari ni ... hihi :)

    ReplyDelete
  18. yahuuuu...cikgu cuti...
    boleh buat bising...

    ReplyDelete
  19. salam CP

    macam ni jer ker cikgu CP ngajar ... hai kalau cam ni bila anak murid yg macam akak ni nk pandai .he he he

    ReplyDelete

Terima kasih bebanyak ler sudi mencoret kat blog CP yang tak seberapa ni.. Ada masa coret lagi yer, ngeh ngeh ngeh..